Rosenberg Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Jag tycker att Admin ska öka kB till Avatars, för när jag gör mina Avatars så måste de vara antingen i mycket dåligt skick eller mycket små. Höj det till ca 20 kB i stället för 12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 du borde va glad, förr va de 6 kB å inte 12kB, så sluta gnäll!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 14 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Jag gnäller inte, jag tycker bara att 12kB fortfarande är för lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 det tycker inte jag :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Jag tycker att Admin ska öka kB till Avatars, för när jag gör mina Avatars så måste de vara antingen i mycket dåligt skick eller mycket små. Höj det till ca 20 kB i stället för 12. man får till bra avatars på 12kb, sew bara på min.... dom tar mindre plats om du sparar dom som jpeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 14 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Om jag hade gjort en egen Avatar, ca 100x100 pixlar stor, så hade den tagit 20kB i JPG/JPEG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Spara som gif ustället då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 14 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Det tar ännu mer då. Ändrat: Jag provade att göra Avataren i ett annat program och spara den som gif, och det funkade. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Spara som jpg,så tar det mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 Jag tror att det tar mer plats på sidan när man får ha mer kb på sina avatar! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 då jag sparade min i jpeg/jpg så tog det 17 kb så jag sparade i gif istället så att den skulle rymmas. Det ända som hände med bilden var att man inte hade kvar de "layer" som fanns. Detta är i photoshop alltså. Bilden blev det inget fel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Jag tycker också att avatar storleken borde vara runt 30KB för jag tittade innan på avatars från sidor där det tog mer plats en 12kb!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.