Hoppa till innehåll

Kommande Drömmar


Ratchet
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

  • 2 veckor senare...

Ja Battlefront 2 kommer även till psp, men jag vet inte om jag skall köpa det, jag har redan 2 spel till mitt psp som jag haft i över en månad men fortfarande inte varvat!! Ja ps3 kontrollerns är så fula att man skulle vilja slänga ut dem genom förnstret, men då skulle de väl komma tebax! :lol: (de ser ju ut som bomeranger)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt alla screenshots jag set på gudfadern så lär det vara väldigt roligt och mycket bra grafik. Ett annat spel som kommer är Scarface som är spelet bakom filmen med samma namn. Verkar också bli väldigt kul. Rockstar (tillverkarna av gta) kommer också med ett nytt spel vid namn the warriors. Som vanligt på rockstars spel så är inte grafiken världsbäst men det verkar bli ett fighting spel som lär vara underhållande. Ett nytt spiderman spel är också på väg. Ultimate spiderman som det heter, kommer att likna en serie och grafiken är ungefär som i de flesta dragonball spel -tecknade karaktärer men 3 dimensionell omgivning- Det verkar vara jätte roligt också. om det är nån som på spelautomater har spelat ett spel vid namn Metal Slug, så vet han/hon att det är jätte kul. Det femte metal slug spelet är på väg till X-box i usa men releasen i svergie vet jag ej. Dålig nyhet enligt mej är att tomb raider legend kommer att släppas i november till xbox och xbox 360, i december för Pc och psp men inte för än i februari år 2006 till ps2. OBS! detta är release datumen för USA.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja Battlefront 2 kommer även till psp, men jag vet inte om jag skall köpa det, jag har redan 2 spel till mitt psp som jag haft i över en månad men fortfarande inte varvat!! Ja ps3 kontrollerns är så fula att man skulle vilja slänga ut dem genom förnstret, men då skulle de väl komma tebax! :lol: (de ser ju ut som bomeranger)

 

Jag vet ,det e rent utt sagt fullt som fannnnnn.Annars e det coolt som...ja skit coolt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...