Pink Tiger Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Hur många blue coins finns det på varje ställe? alltså jag menar tex i Gelato Beach och de andra ställena. Är det 30 st kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Jag tror det är olika, men inte 30 st iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andres Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Det kan inte finnas lika många blue coins i varje bana men det kan inte finnas 30 st bara :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Det finns 30 på varje bana..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Exakt, man kan samla 30 blåa mynt på varje bana och 240 totalt. Man får en shine sprite för var tionde!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Om ni inte vet så finns Shopen bredvid Ricco Harbor-banan åt vänster innen man hoppar in i banan....Hittade den aldrig första gången jag spelade.. hade samlat på mig runt 60 blåa mynt innan jag upfann den.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 9 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 ok, tack då vet jag det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg