Andres Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 (redigerat) :unsure: Jag har en problem om Star fox: Aventures. När jag ska lämna ``spellstonen´´ från Dark mine ska jag lämna tillbaka den till vulkanen längst upp men sedan när jag har gått upp står det en skylt som jag fort förstår att jag måste åka till en palats som jag har nu glömt namnet. Jag vet att jag kan inte åka med skeppet så jag gick istället till vattenfallet som ligger i början av spelet och går till :blink: En stor stengubbe. Det står att man åka ditt utan att ta skeppet, så jag skulle ditt. Men när jag ska välja det måste jag ha en ``Spiruit´´ som jag nu tror att det stavas så. Jag tror att jag mest skulle gå till äh... Du vet... Där det finns så många mamutar. När jag går upp kan jag hoppa över stenar så jag ser en blå mamut. Jag går bakom honom och blåser med trickys eldkraft på en isväg. Jag går längst ner där och ser en låst grind som blockerar mot en håla som jag tror att den kan skicka mig till en bana där jag kan hitta en som jag tror som det heter ``Spiruit´´. Men jag vet inte hur jag öppnar grinden?... Så hur ska jag göra att den öppnar sig? :( nej så alla tror jag menar att jag är inte tillbaka i dar mine, jag menar där det fanns en mamut som satt fast i isen, det där platsen menar jag! Och var jag menar isvägen är att den är bakom den blå mamuten!! Redigerat 9 Juni 2005 av Andres Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Hmm.. Lite krånglig förklaring.... Om du redan har klarat Dark Ice Mine och lämnat dess spellstone.... Vad ska du då göra i Dark Ice Mine.... Du ska väl ändå vara kvar där du var i Moon Mountain Pass.. För det är där spiriten finns... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andres Skrivet 9 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Nej, Jag menar inte dark ice mint jag menar där jag öppnar en en port där det finns mamut som sitter fast i isenn. Men längst upp finns det en blå mamut och där ser jag en port som jag tror jag kan åka till en bana som jag kan ta en spiruit. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Aha, du menar i Snowhorn Wastes.... Då ska du ju gå ner till det där trädet och klicka på Tricky´s find.... Så ger han mammuten nåt slags weed så han blir starkare och kan ta sig upp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andres Skrivet 9 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 A-a det är just det jag menar och du kommer från grottan som står en vakt åt vänster går du upp sedan tar du stenarna över och går till den blå mamuten och Bakom honom finns det en isväg där jag tar trickys eldförmåga och blåser! Sen går jag in där det finns två monster där jag heller inte vet vad dom hetter med en brasa hade de! När jag går enu ner går jag över stocken och ser små monstermasker som jag har ingen aning heller vad dom hetter och jag går till vänster och går över floden och ser en en liten port som kan kaske finnas en ``Spiruit´´ gömd! så jag undrar om hur jag öppnar den? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Du menar en Eerie Spirit va? Vad jag vet så finns det inget shrine förren längre fram... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andres Skrivet 10 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Hm... Jag kanske kan fråga om hur jag ska göra efter jag har gått in till den runda porten i vulkanen och lagt ``Fire stonen´´ i platan som jag lämnarb i bron sedan finns det en större port där jag måste läga stonen men det går inte. Vad gör jag då då? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Hm... Jag kanske kan fråga om hur jag ska göra efter jag har gått in till den runda porten i vulkanen och lagt ``Fire stonen´´ i platan som jag lämnarb i bron sedan finns det en större port där jag måste läga stonen men det går inte. Vad gör jag då då? :angry: Har du provat med en bomb spore? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andres Skrivet 14 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Det går inte att ha det! Det ända som finns är en stock som är jämnte porten och jag tror att jag ska tjuta med stavens eldkraft på en röd märke någonstans :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Det går inte att ha det! Det ända som finns är en stock som är jämnte porten och jag tror att jag ska tjuta med stavens eldkraft på en röd märke någonstans :blink: Okej... Är du inne p¨en slags Spirit-bana och står vid ett galler.... Kolla upp ungefär i takhöjd bakom dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andres Skrivet 16 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Så du vet att jaf menar att jag är en liten port som inuti finns en liten grotta som har en platt. som jag tror att den kan skicka mig till en Spiruit bana! Och om du menar att jag sk stå framför porten och titta bak, hittar jag inget! Inte en röd märke någonstans! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andres Skrivet 16 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Då meNar jag att jag är INTE I SPIRUIT-BANAN SOM NI FÖRSTÅR! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg