xingfu150 Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Skrivet 31 Juli 2005 säg något jag inte redan vet....... skojja bara! är det något annat spel?
Eric_H Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Skrivet 1 Augusti 2005 (redigerat) Nja ja! Secret of mana. Om du spelat det. Jag har skrivit ett ämne som heter: Är det ingen som spelar secret of mana. sök på secret of mana & kolla in det så ser du vad jag behöver hjälp med. föresten roligt skoj :cool: Men jag behöver hjälp med 2 saker på super mario rpg också. Det kan du läsa om på super maro rpg osv och super mario rpg hjälp fort. Men faktum är att jag startat ett nytt parti på the minish cap och fasnat. läs om det på minish cap hjälp. Det kanske börjar bli lite tjatigt men jag behöver hjälp på links awakening också. läs om det på links awakening hjälp sökes. Redigerat 2 Augusti 2005 av Eric H
LiQuiDe Skrivet 5 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 jag har klarat det nu har jag klarat fortress of winds och e i hyrule town jag vet inte hur man får han gubben att öpnna dörren
Eric_H Skrivet 2 September 2005 Rapport Skrivet 2 September 2005 vet inte ??? Skriv inte om du inte vet.
Nabosi Skrivet 6 September 2005 Rapport Skrivet 6 September 2005 jag har inte fatt earth element jag vet ınte vad man ska göra ı grottan eller hur man far den skattkistan som det ar krukor runt en knapp har du tästat att knuffa på krukan???
Rekommendera inlägg