GothiQ.. Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 vad kan man vara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 (redigerat) får jag vara med namn 3 treor combat 49 jobb krigare helst Redigerat 29 September 2005 av kevinhö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Jag vill va med Namn: Bogimarcus0 Combat lvl: 70 vapen:rune axe vet noob vapen sålde nyss rune 2h MSN: [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 (redigerat) Det här är klanen """The Jumpers""" Jag har gjort en ny tråd för Ollepool (demon) är ju inte ledare längre så det är bättre om jag "äger" tråder sen blev den andra tråden väldigt lång & rörig. Jag vet inte rikigt Vilka som är aktiva & med i klanen & vilket arbete De här så jag vill gärna att dom som vill forsätta vara med i klanen skriver Combat lvl , namn + vad de vill jobba som. Jag hade kanske tänkt att skaffa en liten sida där det står klan möten + regler , Medlemmar mm. En så länge skriver jag upp dom här. Inga under 50 för joina (Men dom som är över 40 i klanen för stanna dom under 40 kan tyvärr inte vara med längre) OM NI MISSAR 4 MÖTEN I RAD UTAN ATT SÄGA TILL ATT NI ITNE KAN KOMMA INNAN BLIR NI KICKADE FRÅN KLANEN!!!!! Möten: Varrocks muséum KL: 20.00 VARJE LÖRDAG Medlemmar: Happyhenke Jobb:General(Ledare) Combat: 73 Desen93 Jobb:Vice ledare över ledarna(Vice ledare) Combat: 61 Forte333 Jobb: Ledare för krigarna Combat: 64 Raichuu Jobb: Fortes asistent Combat: 58 Capten_k Jobb: ? Combat: ? Tennis9393 Jobb: ? Combat: ? Tirro1 Jobb: ? Combat: ? Pizza670 Jobb: ? Combat: ? Gold dronzer Jobb: ? Combat: ? runevictor0 Jobb: ? Combat: ? falconeric Jobb: ? Combat: ? Indigo king Jobb: ? Combat: ? Hulk746 Jobb: ? Combat: ? Robban090 Jobb: ? Combat: ? Megaman_x95:? Combat: 63 cosmic mage Jobb: ? Combat: ? asfare Jobb: ? Combat: ? dj mage Jobb: ? Combat: ? stackis Jobb: ? Combat: ? devilgirl268 Jobb: ? Combat: ? xleonz Jobb: Ledare över Bågskyttarna Combat: 68 starspeeder Jobb: Krigare? combat: 49 Matt Haste jobb: Ledare övertrollkarlarna Combat 70 Skarky93 Jobb: Mage Combat: 40 + Joina Gärna vårt Forum Klicka här för att komma till forumet (det är inga krav för att joina forumet man kan bara joina för att man villl snacka lite Runescape) O.B.S Skulle vara kul om alla i klanen joinade forumet! stryk skarky93 och lägg till farbror zed combat 67 vill vara krigare kan ej ldom nästa möte tro jag är i turkiet men det fanns data fårse om jag kommer om datan är ledig så kanske Redigerat 23 Oktober 2006 av elle_the_king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 (redigerat) Namn:jojijj(på rs asså) Combat:77 Str:67 Atk:62 Def:60(till i morrn) Magic:54 Range:51 Kan vara typ fishing leader(vid sidan om annat) fishing lvl 77 =P Sätt mig på det jobb DU tycker passar PS. var med i the jumpers men jag blev scammad på full zammy och slutade med rs Redigerat 23 Oktober 2006 av OsCaR700 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 f*n va duktiga ni är. Ni har just väckt upp en 1 års gammal tråd.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Ja, för den här klanen får inte dö. Får jag vara med? Är lvl 58 tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 hmm..är clanen forfarande kvar ?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 lol antagligen inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 tänkte väll de.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg