waddis Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Imorron släpps ju Grand Theft Auto: San Andreas :P Någon som har bokat de eller tänker köpa, vad tror ni om grafiken, skriv allt ni tycker/eller vill att det ska vara. //Waddis :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 jag tror att jag kommer att skaffa det, blir nog riktigt roligt! Hoppas att dom har förfinat grafiken från ps2-versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 7 juli släpptes det väll? :P ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 nä... lr, den släpptes väll idag? Den 10:e... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 jag har köpt det nu ! :) men jag kan inte spela det förren om några timmar för jag är hos min pappa och mitt xbox är hos min mamma och hon kommer hem vid 3-4 tiden då ska jag prova det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 okej . najs :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 det är fett kul :) att köra cykel, polismotorcykel och massa andra saker :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 hälften av hela min kamratliga var iväg och köpte på game, själv stannade jag hemma då jag aldrig gillat varken GTA eller bilspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 du kan ju spela det hos dom så...:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 ja - får väl ta en testrunda nångång ;) nu har flera utav dom det både till ps2 och xbox. låter lite onödigt, tycker jag ;O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Mellanmjölk gå och prova det hos en kompis så kanske du ändrar dig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 jupp. jag ska. lovar att jag säger vad jag tyckte sen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg