Anderzzen Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 har ni hört att det ska komma ett nytt GTA spel till PSP som heter back to liberty city? där ska det vara mindre våld, svordomar, blod, m.m... vad tycker ni om det?? jag tycker att det verkar kasst :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 För det första så vet man redan att det ska komma ett sånt spel. För det andra tror inte jag att ett gta spel skulle innehålla mindre våld etc. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 För det första så vet man redan att det ska komma ett sånt spel. För det andra tror inte jag att ett gta spel skulle innehålla mindre våld etc. :P Det är 10+ på spelet så det blir mindre våld Det heter Liberty city stories Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 10+ shit va kasst för ett Gta spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzen Skrivet 10 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 ganska segt för det kommer typ bli oh you mother *beeeep* och när man skjuter en människa så dör dom inte bara säger ouch.. typ som hit & run med simpsons :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 f*n va illlaa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 ganska segt för det kommer typ bli oh you mother *beeeep* och när man skjuter en människa så dör dom inte bara säger ouch.. typ som hit & run med simpsons :P Jag tror inte att man kan ha vapen , och jag tror inte att man svär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 om man ens kan ta bilar... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzen Skrivet 12 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 ganska segt för det kommer typ bli oh you mother *beeeep* och när man skjuter en människa så dör dom inte bara säger ouch.. typ som hit & run med simpsons :P det kommer ju typ låta beep när dom svär eller nåt sånt.. man kanske e som Ned Flanders i Simpsons :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Jag tycker iofs att det kan vara ganska bra, för det är lite mycket våld på gta ibland... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Nej... Nej... FÖRRESTEN!!! Det kanske inte alls innehåller mindre våld för att... ööh... jo, så e det ju med typ alla filmer, att det blir lägre åldersgräns för att barn tittar på såna filmer ändå! Jag e bara tolv år och det är typ 18-årsgräns på SA men jag köpte det ändå. Så gö ju typ alla. Eller... (pust, vad mö jag skrev) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 ja har hört at de bara kommer ut på playstation3 ja har 2an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg