omega23 Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 jag e 12 jag också men farsan och morsan brydde sig inte så jag köpte san andreas på en gång MOHAHAHAHA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Ett gtaspel som det är 10+ på är inget för mig. Det är inget som sant, bara några saker som jaginte tror kommer vara med. - Mindre blod. - När man dödat någon är det inget blod. - Glöm alla svordomar. - Inga droger - Ingen diskrimenring Vad jag nästan är säker på i allafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
omega23 Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Ett gtaspel som det är 10+ på är inget för mig. Det är inget som sant, bara några saker som jaginte tror kommer vara med. - Mindre blod. - När man dödat någon är det inget blod. - Glöm alla svordomar. - Inga droger - Ingen diskrimenring Vad jag nästan är säker på i allafall. det är verkligen kasst det jag tror det inte går att döda nån men blod kan man nog fixa det kommer nog komma ut en mod så att det blir blodigt :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Jag skulle nog inte köpa det om det blir en Fredlig stad vad blir uppdragen i så fall?? vad ska man göra mindre våld. då blir det bara ett bilspel (om man får sno en) man kanske Köper en bil och åker runt :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Jag ska fanimej köpa det ändå. Det är ju typ tradition att köpa Gta-spelen!!! ... ... ... ... sådeså! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg