RlWhSoY Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 fast jag kan med rekomendera star wars episode 3 det svin bra....men Unreal Champinchip e ett spel som alla som har xbox måste skaffa det e bara så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 (redigerat) FABLE De e helt klart bland de bästa rpgspel som finns Redigerat 12 Juni 2005 av lövet_91 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 det lär ju komma till xbox classics snart... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 jag investerade i oddworld: strangers wrath igår. har alltid varit för lite "skumma" spel, det här var super. värt att testas, köpte mest för att det var rea på 149, då det egentligen kostade 499. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 släpptes inte det i januari eller nåt? Eller är det uppföljaren? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 jo, det har några månader åp nacken.. hurså? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 15 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 jag har nästan alla spel ni nämner... men ja ska göra upp en lista på dom spel som jag har halo,halo2,burnout 3,sw - battlefront,sw - episode 3, fable, GTA San Andreas (till dator), och många mer orkar itne rabla upp alla... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 jo, det har några månader åp nacken.. hurså? ;) tänkte bara att det var ett jävligt bra pris. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 (redigerat) men det är Game´s så kallade Veckans Erbjudande. Samma vecka som dom hade Oddworld kunde man också köpa det nyaste Time Splitters för och bara 199. Så om nu ska köpa spel kolla då på deras erbjudande dom har riktigt bra spel där oftast. :) Redigerat 15 Juni 2005 av :Fuskaren: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Forza Motorsprt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 det är ruggigt skoj! Forza! Forza! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 fast jag kan med rekomendera star wars episode 3 det svin bra....men Unreal Champinchip e ett spel som alla som har xbox måste skaffa det e bara så haha, episod 3 - svinbra? tveksamt, sötnos :/. något utav de mest värdelösa jag har spelat. att ingen ska få till ett enda bra star wars-spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg