Gäst siemens_c65 Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Min rankning är nu "nykommling". Men jag vill få bättre rankning! :cool: Hur vår man det? Måste man vara ute en speciel tid? Eller ha ett vist antal inleg i forumet? Eller ska man ha svara på ett vist antal inleg i forumet? Kan man också få minus rankning? Fast det vill man ju inte ha!!! Tacksam för svar!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Din ranking går aldrig ner. Din ranking går bara upp. Din ranking går upp ju mer inlägg du gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Min rankning är nu "nykommling". Men jag vill få bättre rankning! :cool: Hur vår man det? Måste man vara ute en speciel tid? Eller ha ett vist antal inleg i forumet? Eller ska man ha svara på ett vist antal inleg i forumet? Kan man också få minus rankning? Fast det vill man ju inte ha!!! Tacksam för svar!!! Den här sidan borde du läsa igenom:http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=27265 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siemens_c65 Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Tack!!! Då förstår jag. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siemens_c65 Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Kan någon moderator stänga det är ämnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siemens_c65 Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Kan man titta nån stans hur mycket poäng man har? :huh: Allså hur många poäng man behöver för att gå upp i nästa rank. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jets13 Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Du får rank för varje inläg + varje gång du kommer 1:a i ett spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 klicka på ditt namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Fel forum Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg