epaaj Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Ett alternativ för musik artister är ju att uppträda LIVE med en bra LIVE-Show. Rammstein ska ju spela 4 konserter i Berlin efter dundersucéen Live aus Berlin. Nästan alla shower kommer va fulla iaf dom 3 första. Säkert den fjärde också. Det är som en fotbolls plan ungefär om jag har rätt. Och biljetterna kostar 1300 spänn för en. Sen får man ta sgi dit själv. Filmer kan ju gå på bio för att tjäna pengar. Ja det finns ju trots allt några sätt att tjäna pengar. Trots all fildelning på nätet kan man aldrig kopiera något så stort som en LIVE-spelning. Visst kan man spela in med kamera men känslan blir aldrig densamma. Det kostar också en hel del att gå på LIVE-spelningar och vad jag vet går väl det mesta till artisten själv. Även om en artist inte känar så mycket på skivförsäljning så får de in mycket pengar på annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Back to topic --> Varför skulle det göras ett undantag för APB i domstolen. Det är ju sjukt! <-- cipot ot kcaB Amerikanska domstolar gör ju undantag för amerikanska popstjärnor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Så fort nån bryter mot ett brott ska de stå för det oc få sitt straff!! Alla som laddar ner gör ju också fel, men de tycker inte det själva, så är det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Back to topic --> Varför skulle det göras ett undantag för APB i domstolen. Det är ju sjukt! <-- cipot ot kcaB michel jackson tillexempel..... jag gillar absolut inte APB, bryter dom mot lagen så ska de in i fängelse, annars är det ju meningslöst och ha en lag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Jag såg ett släktträd, och han som är chef på APB's släkt har alltid haft något emot något. Kommer inte ihåg vart jag såg den, men deras släkt har nåt emot att något äger något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Ett alternativ för musik artister är ju att uppträda LIVE med en bra LIVE-Show. Rammstein ska ju spela 4 konserter i Berlin efter dundersucéen Live aus Berlin. Nästan alla shower kommer va fulla iaf dom 3 första. Säkert den fjärde också. Det är som en fotbolls plan ungefär om jag har rätt. Och biljetterna kostar 1300 spänn för en. Sen får man ta sgi dit själv. Filmer kan ju gå på bio för att tjäna pengar. Ja det finns ju trots allt några sätt att tjäna pengar. Inte så konstigt att biljetter te Rammsteins e så dyra, dom måste ju få in pengar till all j*vla pyroteknik som dom använder ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 APB bryter mot PUL, Fildelare bryter mot Fildelarlagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.