Slasktratt Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 (redigerat) min msn är lite knasig, den loggar ut och in, ut och in, framåt tillbaka ungefär 3 gånger på 10 minuter. det är ganska jobbigt, eftersom man oftaste inte ens hinner skriva ett enda medellande innan man blir utloggad. jag och flera utav mina kontakter, tror jag, skulle bli tacksamma och det skulle ordnas. nån som vet hur? Redigerat 10 Juni 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 har du router så kan de va att internetuppkopplingen stängs ner o sätts igång igen snabbt , . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WWII Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 de går iallafall vara på internet när de händer och spela online för mig iallafal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 ja, hela internet stängs ju inte av.. det är bara msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 det kanke är lika bra att testa med att installera om msn om du inte redan gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 jag har alltid haft samma problem, och nu senast formaterade jag hela datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nlu1990 Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Har du den senaste versionen av MSN??? Det kan vara det som spökar, att du har en för gammal version av MSN. Den senaste kan du hämta här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 ja, jag har den senaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 det kanske är någon inställning på msn som gör det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.