Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

hur ska man klara den stjärnan när man ska städa hela stranden på 2 minuter eller nåt sånt har försökt men man hinner inte...... vore tacksam på svar helst på min e-mejl

Skrivet

Dark_samus: Man ska bara klara Episode 7 på varenda bana... Alltså kan det gå rätt fort att klara...

men ¤¤%/)/(&!=`ja har gjort de......t.o.m klarat sista banan på några o hittat hemliga shine sprites i typ 2-3 st o den öppnas inte ändå! :angry: ;)
Gäst The heroin
Skrivet

Jag vill också veta hur man städar hela Sirena Beach inom en viss tid! Det finns alltid något fläck som jag missar, och som förstör hela uppdraget...

Och förresten, tips på hur man styr surfingsbrädan bättre? Jag misslyckas jämt med att samla åtta röda mynt på brädan i Ricco-banan... :( Det finns inget annat att göra (har klarat alla episoder i alla andra nivåer) förutom att samla hundra mynt och få en Sun Sprite, samla blå mynt för att köpa Sun Sprite, leta efter gula fåglar att spruta på, klara bonusbanor och sådant...

Skrivet

Dark_Samus: Har du öppnat alla 8 banor och klarat episod 7 på alla så blir det översvämning i staden... Det är nån bana du ej öppnat i sånna fall,....

Har ni tagit stjärnan då man hoppar på lådor? (Man kan gå dit och få en stjärna 2 gånger..)

• Skapa ny...