warcraft Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 den barnan som man kan bli krokodil som man kan mötta en annan röd krokodil man kör 3 runder man sak ta saker ock ätta upp dom men på 3 rundan kan jag inte da dom sakerna hjälp mig nån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Först måste du lära dig ett move som bottles lär dig i ökenvärlden. Den gör så du kan ha snabhetsskor och springa lika snapt som krokodilen. När 3dje rundan startar ser du en gul eller röd figur ovanför dit huve i taket högst up i rutan. Är den röd ska du ta dom röda är den gul ska du ta dom gula. Men du får hålla ögonen öpna hela tiden för dom byter färg veldigt ofta. Om du äter fel färg får du ont i magen och står stilla i 5 sek det ger den röda litte försprång. Om du ätigt mer än han när tiden tar slut får du en puzzelbit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
warcraft Skrivet 19 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 varför spela det tråkiga spelet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 varför inte? det var faktiskt mitt favorit spel förrut dessutom var ditt inlägg rätt så onödigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Först måste du lära dig ett move som bottles lär dig i ökenvärlden. Den gör så du kan ha snabhetsskor och springa lika snapt som krokodilen. När 3dje rundan startar ser du en gul eller röd figur ovanför dit huve i taket högst up i rutan. Är den röd ska du ta dom röda är den gul ska du ta dom gula. Men du får hålla ögonen öpna hela tiden för dom byter färg veldigt ofta. Om du äter fel färg får du ont i magen och står stilla i 5 sek det ger den röda litte försprång. Om du ätigt mer än han när tiden tar slut får du en puzzelbit. Du behöver inte ha snabhetsskor på dig för att klara det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 lättare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg