omega23 Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 ja man kanske skulle försöka en gång om dan varannan timme (i spelet ) så kanske man får se en skymt av honom och då är jag beredd men isåfall har jag digitalkameran :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 (redigerat) ändrat Redigerat 16 Juni 2005 av spiderman2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
omega23 Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 jaha nu är digitalkameranpå lagning får väl ta spelkameran dårå :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 25 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 tips det e kul o hoppa falskärm från maut child(vet ej stavnigen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 tips det e kul o hoppa falskärm från maut child(vet ej stavnigen) de ä ju roligare att flyga så långt upp man kan över en stad.. o sen flyga ner mellan alla höghus .. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 conter-strike är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 conter-strike är bäst noop . o du kan ju inte skriva de i ett GTA forum .. i PS2 . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 (redigerat) conter-strike är bäst counter strike gay spel typ bara småglin som sitter o tror dom e eliter .. OFTA UFON OCH ZOMBIES FINNS PÅ GTA SAN ANDREAS ? :o VAAR ? MÅSTE SEE Redigerat 26 Juni 2005 av o'reily Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 ja var finns det ufon och zombies måste få veta var :evil: :evil: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 :evil: :evil: :evil: ä jo jag glömde att beräta att cs är ett pc spel och inte ett playstaion spel om du ej kan läsa så blir det svårt att få reda på det cs suger san andreass rockar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 (redigerat) Vet ej om det kunde varit ett ufo men såg typ en boll som blinkade blått och sen slocknade den så jag såg den inte så bra "det var natt" .. ja stog på ufo bar taket så det kanske var en metorit eller nått ?. ska börja utforska kartan från ufobar ;) Redigerat 28 Juni 2005 av o'reily Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg