Gäst Liquid Silk Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 50 cent är en steroidpumpad fejkgangster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 visste inte ens om att det fanns någon bra rappare... där ser man...och om det finns någon "bra" så skulle det va fronda...dom har sköna texter och skön musik Jo, Fronda är bra, fast jag har bara hört en låt.Annars är det väll inga jag gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 inte min musikstil men akon å eminem e väll rätt så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 2 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 50 cent är en steroidpumpad fejkgangster. HA! HA! f*n vad bra sagt asså. men jag måste säga att hans musik e fett ägande!! men,jo som alla vet så e han ju precis som liquid silk beskrev honom fast jag tycker ändå han e bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eav0829 Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Eminem och 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Eminem och 50 cent håller me , 50 cent o eminem :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.