Själv gillar jag Vanilla Coke och har skrivit på:
http://www.fuska.se/vanillacoke/
Ber er alla att skicka runt länken till alla ni känner och lägga upp den på olika forum där intresse finns :)
Är vi många så kan vi påverka!
Själv gillar jag Vanilla Coke och har skrivit på:
http://www.fuska.se/vanillacoke/
Ber er alla att skicka runt länken till alla ni känner och lägga upp den på olika forum där intresse finns :)
Är vi många så kan vi påverka!
ja har skrivit på ;) ska skicka runt sidan lite här och där
14 - Tom Boklöv Palovaara, Gällivare
På Skrivet.. (trodde du mena Vanilla Cola Färgen på forumet :) det använder jag)
påskrivet. den va inte jättegod men jag har tittat efter den några gånger och undrat vart den tog vägen.
Jag ska skicka tll alla jag känner!
Jag har redan skrivit på ..
är den på väg att försvinna eller?
Vadå gillar Micke? Du är vanilla coke addict! :)
Skrivit på.
Inte världens bästa dryck precis,men visst kan det va gott då och då.
Påskrivet.
jag har inte riktigt förstått... är det för skinnen lr drycken man ska skriva på?
drycken såklart
Påskrivet, lätt, mina kompisar älskar den, men jag är inte så kär i den. ;P
↗ till inläggetFör att få tillbaka drycken.jag har inte riktigt förstått... är det för skinnen lr drycken man ska skriva på?
Påskrivet.
jag skriver inte på den... är ju alldeles för söt...
visst kan vi ha tillbaks vanilla coke, det skadar aldrig :)
hur många tror ni vi ska vara för att påverka?
ca. 10 000 är en mycket bra början. =)
Ha gärna en åsikt på deras hemsida också, det är också bra.
Man kan också göra egna såna här på papper och skicka med brev, det går lika bra. =D
eftersom alla verkar gilla den så mycket så skall jag nog inte säga vad jag tycker o den drycken...
Skriver på, inte för att jag själv druckit'n, utan för att jag känner folk som tycker om.
har spridit den lite nu....
vet inte riktigt ifall en besk eftersmak är en smak? borde döpas om till "förstörd cola med äcklig besk eftersmak av vanlij som man sluta känna efter 4 klunkar"... skriver på bara för att smöra för admin...
Skrivit på ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in