Gäst Crap Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Vad tycker ni om skolmaten?? Jag tycker den att den duger men skulle inte skada om dom gjorde lite bättre mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 våran funkar fast det är lite mycket lök i pytt i pannan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Många i skolan klagar på att maten i äcklig men jag gillar'en ! Dom klagar för småsaker,och om det e typ ett litet hårstrå i maten måste man väl inte klaga och slänga maten när man bara kan ta bort hårstrået.. Ganska larvigt tycker jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Maten på min skola har bara blivit sämre och sämre... gött med fräshare mat på gymnasiet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 vår den duger väl.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Vi har en vana. Fisk, ris, potatis, pasta. Aldrig något annat i maten, alltid något av dessa med. Tröttsamt att ha pyttipanna, fisk med potatis och ris nästan varje dag. Jaja, inget att klaga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 vad skulle man annars kunna äta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Kyckling!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Hahaha, kyckling i våran skola = Rå kyckling (röd i) Och jag ville bara tillägga på Link127 att om man hittar en del av en gummihandske som liknar en del av en kondon i sin fiskpinne så tappar man sin matro och slänger maten, samma sak är det om man tar antingen en möglig potatis eller ön överkokt (RIKTIGT överkokt så det blir smulor (Brukar hända)) Så ja, våran skolmat är (var) inte den bästa om man säger så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Förut fick vi lagom god som fisk pinnar o.s.v nu får vi bara pyttipana med cirka 5 kilolök och potatisbullar och soppa med krossad potatis. mår illa . Min förra skola fick vi hamburgare korv pasta o.s.v fast vi äter i klassrummet vår snåla skola. Vi får knappt 2 korvar och dem är små. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 står ett visst antal av mat men vem bryr sig? :P får man ta typ max 6 miniköttbullar till julbordet tar jag typ 12-13, klagar nån så säger jag att jag fick för mycket och att det vore ofräscht att lägga tillbaka ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilbob Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Många i skolan klagar på att maten i äcklig men jag gillar'en ! Dom klagar för småsaker,och om det e typ ett litet hårstrå i maten måste man väl inte klaga och slänga maten när man bara kan ta bort hårstrået.. Ganska larvigt tycker jag :P jag håller med.... många klaggar men jag tycker mycket mat är god..... men man får ta så lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.