Hoppa till innehåll

Skola

Gäst Crap

Rekommendera inlägg

• Svar 77
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Många i skolan klagar på att maten i äcklig men jag gillar'en ! Dom klagar för småsaker,och om det e typ ett litet hårstrå i maten måste man väl inte klaga och slänga maten när man bara kan ta bort hårstrået.. Ganska larvigt tycker jag :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har en vana.

Fisk, ris, potatis, pasta. Aldrig något annat i maten, alltid något av dessa med.

Tröttsamt att ha pyttipanna, fisk med potatis och ris nästan varje dag. Jaja, inget att klaga på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahaha, kyckling i våran skola = Rå kyckling (röd i)

Och jag ville bara tillägga på Link127 att om man hittar en del av en gummihandske som liknar en del av en kondon i sin fiskpinne så tappar man sin matro och slänger maten, samma sak är det om man tar antingen en möglig potatis eller ön överkokt (RIKTIGT överkokt så det blir smulor (Brukar hända))

Så ja, våran skolmat är (var) inte den bästa om man säger så

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fatosh

Förut fick vi lagom god som fisk pinnar o.s.v nu får vi bara pyttipana med cirka 5 kilolök och potatisbullar och soppa med krossad potatis. mår illa . Min förra skola fick vi hamburgare korv pasta o.s.v fast vi äter i klassrummet vår snåla skola. Vi får knappt 2 korvar och dem är små.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Många i skolan klagar på att maten i äcklig men jag gillar'en ! Dom klagar för småsaker,och om det e typ ett litet hårstrå i maten måste man väl inte klaga och slänga maten när man bara kan ta bort hårstrået.. Ganska larvigt tycker jag :P

jag håller med.... många klaggar men jag tycker mycket mat är god..... men man får ta så lite

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...