snubben Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 vår den duger väl.... En av Englands top skolor,privatskola. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 man får ofta mycket bättre mat på utländska skolor..... men igengäld får man betala för maten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 :D man får ofta mycket bättre mat på utländska skolor..... men igengäld får man betala för maten Nej,det e gratis,om en vecka har vi en skolresa till Australien,ska bli kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 men du betalar för att gå där, eller hur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 men du betalar för att gå där, eller hur ? Ja kanske £40 vilket e samma som 550 kr. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ADR Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 I sandviken är den bläää!!! Pannkakorna är väl ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 I sandviken är den bläää!!! Pannkakorna är väl ok... BARA pankakorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Jag bor i Holland, har just flyttat hit... men men... Maten är MYCKET bättre här, den är åtminstone ätleig, går på en internatsionell skola, det gorde jag i sverige också, och där var maetn oätlig!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Det beror väl på vilken skola man går på <_< jag går på gymnasiet... Gjunkan i linköping. Jag tycker att maten är bra... det är kanske potatisen som skulle kuna vara bätre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Raggmunk idag. Mer kokt än stekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Raggmunk idag. Mer kokt än stekt. Synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Mån Indisk rispytt / jambalya och kall currysås. (gott) Tis Tunna pannkakor och sylt. (gott) Ons Krämig tonfisksås / åkessons sås och pasta. (hmm) Tor Kålpudding, sås / kålpudding och potatis. (USCH !) Fre Bakad potatis med skaldjursfyllning / vegoröra. (blä) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.