Megaklumpen Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Hehehe min skola har den bästa maten i skaraborg de ni. den e för de mesta god amen ja bor inte i skara...ja bor i en skitliten ort som kallas bredöl typ 5-6 mil från skara :P men nu back to topic... Gummikorv me klistermos som dem kallar Korv me Mos... åsså har vi falukorven....Ja falukorven som påstås vara stekt...den e knappast det för den är alldeles blaskig precis som om den var kokt som jag tror att den är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Jag kom och tänka på att vi har inte längre kebab i skolan... Det är synd, det var gott... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UltraLink Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Mat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag gillar maten på min skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 i min skola lagas maten på plats så den e för det mesta god jämfört med när man får den från central kök tvi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 matten e ganska bra men skulle väl vara lite bättre om dom gjorde godare mat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.