ceco Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 finns det någon som kan med tradedoubler ,, när jag ska regga mig så har dom 3 delar och när jag är klar med den andra så tar jag next och sen så lodar den nästa sida hur länge som helst den kommer lixasom aldrig upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 har du provat i IE om du använder firefox? eller har du provat flera gånger vid olika tillfällen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 13 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 mm jag har provat lite då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Deras sida fungerar bra i Firefox, dock kanske du har någon brandvägg som blockerar? Finns nämligen risk att de blockerar tradedoublers sidor ifall de blockerar tradedoubler annonser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 14 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 tck så mycket admin testade att disabla brandväggen och då började den sista sidan funka tack så mycket :cool: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.