Regnbagsbarn Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Jag har klarat Ocarina of time, Majoras mask, wind waker och oracle of ages men inte oracle of season (Onox-draken är för svår), a link to the past (har inte kört så mycke på senaste tiden) :gitarr: Nu spelar jag Link´s awakening klarat 6 tempel nu En fråga bara, på zelda.com så står det att man ska flytta en staty inne i 6ans tempel, men jag förstår inte hur! Jag har försökt med allt möjligt men jag får det inte att fungera. Hur ska man göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 jag har klarat zelda oot och majoras mask :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Jag har till och med alla spel förutom Four Swords Adventure och Phantom Hourglass B) men de jag INTE klarat är: Legend Of Zelda, Link's Adventure och The Minish Cap. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thebigJ Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 har klart legend of zelda, the adventure of link, oracel of ages och season, a link to the past, wind waker, twilight princess, minish cap, fantom hourglas, four swords adventure, ocarina of time, majoras mask ocarina of time master quest :lol: Och links awaking :P Och links awaking :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 juste ja glömmde ja klarat OOT master q ochså ofc :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 lol vafan borde denna diskusion varra i zelda forumet n64 kan du inte spela minish cap :bah: oot majoras mask är dom ända till n64 och dom har jag varvat 3 ggr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg