Eldir Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 (redigerat) nån som vet nått bra inspelingsprogam! jag behöver verkligen dt! Redigerat 13 Juni 2005 av Eldir Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 vad ska du spela in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 13 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 En låt ajg ahr skrvit du kan läsa den på http://www.lunarstorm.se/mild_dg och sedan klickar du på prylar :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 kan rekommendera Audacity. hur du hittar det? G-O-O-G-L-A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 28 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 kan rekommendera Audacity. hur du hittar det? G-O-O-G-L-A vart installerman dt? jag kan bara packa up. sedan hittar jag inte installer ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 altså det brukar strula en del för vissa när man tankar från officiella sidan. kolla om det finns på t.ex. download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.