Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

snälla hjälp mej hur blir man av me dom där dropparna han får ibland?

hur gör man special attacken starkare?

jag vet att de går för min kompis lyckades lite men han minns inte hur han gjorde!!!

och hur får man nya attacker??

Skrivet

snälla hjälp mej hur blir man av me dom där dropparna han får ibland?

hur gör man special attacken starkare?

jag vet att de går för min kompis lyckades lite men han minns inte hur han gjorde!!!

och hur får man nya attacker??

för att göra finish attaken starkare så ska du trycka på R1 o L1 många gånger snabbt. Oom du t ex har en Agumon (eld typ) så ska du slås mot andra eld typer som monochromon och Tyranomon o.s.v. sen får du den attack som de använde mot dig det är 50% att du får en attack. så ska du gå til ställen han trivs i tror jag. jag e inte säcker på den sista fråga nån annan.

Skrivet

Jag tror jag vet sista frågan mött digimon som är champion om du har någon som är samma typ. Så vart det för mig och min monchoremon. Jag mötte Meramon. Och sen mötte jag mera champion och lärde mig 3 attaker. jag har många attaker :medieval:

Skrivet

Jag tror jag vet sista frågan mött digimon som är champion om du har någon som är samma typ. Så vart det för mig och min monchoremon. Jag mötte Meramon. Och sen mötte jag mera champion och lärde mig 3 attaker. jag har många attaker  :medieval:

nej faktiskt så kvittar det om din är champion eller nått annat de går bara dom e samma typ.

• 3 veckor senare...
  • Skapa ny...