Hoppa till innehåll

Jackson Friad !

Guggo

Var det rätt att fria Michael Jackson  

40 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du säger saker om nån när du inte ens känner honom. Du säger saker som pressen tycker, pressen ljuger, pojken ljuger, du ljuger.

Tro på allt man hör och angripa nån som du gör utan att känna personen är en 100 procentig noobvarning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

typ ja... jag kan inte utala mig om ifall han är eller inte eftersom jag sitter på nyheter som blivit omskrivna flera gånger... men om, så är det inte första gången en skyldig kändis i usa slipper undan.. marta stweard (typ) fick ju f*n 3 månader för något som en vanlig amerikanare hade fått yp 5 år för... segt rättsystem...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du säger saker om nån när du inte ens känner honom. Du säger saker som pressen tycker, pressen ljuger, pojken ljuger, du ljuger.

Tro på allt man hör och angripa nån som du gör utan att känna personen är en 100 procentig noobvarning.

nej, jag säger vad jag tror.... det är klart att kan vara oskyldig, det e d ingen som cet mer en han själv

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...