Hoppa till innehåll

Jackson Friad !

Guggo

Var det rätt att fria Michael Jackson  

40 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Gäst ymphinorx

äh, spärra in pedofil killen

Men du började ju påstå att mj var peddo.

Om du i detta läge inte bollar fram några argument så tyder det på bristfälliga argument.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ymphinorx

förlåt mej dr.phil... har någon kommit med vettiga argument?? jag säger bara vad jag tror... (precis som jag skrev i  ett tidigare inlägg)

Jag kallar ijnte det du skrev för att "tro".

Det liknar snarare något ogrundat som du vräkte ur dig i all hast.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaja, nån av er kan knappast bevisa att jag har fel....

jag grundar det nog mest på micheals tidigare dummheter... varför skulle den lille killen ljuga... även om hans familj får lite pengar så borde de inse att de sitter i skiten om det kommer framm......

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

vadå? om Micheal mördrar 10 pers, så kommer du säga: han är snäll igentligen, han blev bara lite upprörd :P

jag kommer troligtvis aldrig vara på hens sida ;)

Men han kommer aldrig att mörda 10 pers...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du säger saker om nån när du inte ens känner honom. Du säger saker som pressen tycker, pressen ljuger, pojken ljuger, du ljuger.

Tro på allt man hör och angripa nån som du gör utan att känna personen är en 100 procentig noobvarning.

Men du säger ju också saker om nåon du inte käner! Efter som att du sägert att alla har fel (pressen och pojken)

MEN HUR f*n VET DU ATT HAN ÄR OSKYLDIG????????????

om det är 100 procentig noobvarning på någon så är det på dig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han kanske inte var skyldig.. pojkens mamma sa ju att hon INTE vill att han skulle hamna i fängelse! Hon ville hällre ha pengar! Jag tror att någon i deras familj har caner så hon behövde pengar till vård eller något!

MEN JAG TYCKER ATT HAN ÄR STÖRD!

hmm varför jag tycker han är störd!

1. Han är Pysikist sjuk (men du är väl för "#&¤ för att förstå det)

2. Han lägger sina pengar på att opperera sig fullare! När han kan ge bort dom pengarna till behövande!

3. JAG TROR! att han är skyldig till något av brotten han har varit anklagad för!

4. Han är kär i Bart Simpson (tro det eller ej)

Han är Pyscist sjuk, är ni så DUMA att ni inte ser det! Han har slippt fängels för att han är känd och rik!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

Han kanske inte var skyldig.. pojkens mamma sa ju att hon INTE vill att han skulle hamna i fängelse! Hon ville hällre ha pengar! Jag tror att någon i deras familj har caner så hon behövde pengar till vård eller något!

MEN JAG TYCKER ATT HAN ÄR STÖRD!

Men du känner ju honom inte heller så hur kan du påstå dessa grejer?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...