Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag är i water temple på Ocarina of time och har fastnat. Jag ska hämta nyckeln i det rummet som man skjuter på en kristall och det ramlar ner fiender och man ska döda alla dem för att en lucka ska öppnas och man kan hämta nyckeln.

Problemet är att jag inte hinner!! Jag får slut på tid och drunknar. Hur dödar man lättast dessa fiender? Finns det ngt smart sätt att spara tid??

Skrivet

Jag är i water temple på Ocarina of time och har fastnat. Jag ska hämta nyckeln i det rummet som man skjuter på en kristall och det ramlar ner fiender och man ska döda alla dem för att en lucka ska öppnas och man kan hämta nyckeln.

Problemet är att jag inte hinner!! Jag får slut på tid och drunknar. Hur dödar man lättast dessa fiender? Finns det ngt smart sätt att spara tid??

Asså... skaffa blåa tunikan så drunknar du inte.....om man inte har den så kan man inte klara water temple...för att få blåa tunikan så ska du gå in i ice cavern där lord jabu-jabu var förut och fånga blå eld i en flaska...häll ut den blåa elden på king zora så tinar han upp och ger dig den blåa tunikan!

Hängde du med? :medieval:

Skrivet

Tackar tackar :)

• Skapa ny...