Jirachi_ girl Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 hur ska jag få ett nytt sånt där egg med dom där chaona som byter färg med tiden? mina dog... han inte föda upp nye sånna nån som vet? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 hur ska jag få ett nytt sånt där egg med dom där chaona som byter färg med tiden? mina dog... han inte föda upp nye sånna nån som vet? :( vet ej men vart finns det spelet?? köpa eller en sida?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 16 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 det e spel man köper! jag fick det av pappa... öhh vet inte vart han fick det :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 antagligen köpte han det på nån affär... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 17 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 antagligen köpte han det på nån affär... det vet jag väl.. men e det nån som kan svaret på min fråga? jag behöver faktiskt hjälp :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Jag älskar age of empires 2! jag har 2 favorit lag! Persians och Bryzantines! Jag gillar persians för att ja kommer därifrån! Och ja gillar bryzantines för att man kan typ uppgradera allt med dom! Mina favorit units från castle är: elefanterna och den dära gubben med svärd som man har i goths. om någon vill möta mig och vet hur man gör för att möta varran så snälla adda mig ja vill spela matcher! mitt msn är [email protected] Tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mgala Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Det är väl bara att köpa på black market..... lr <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 §1.11 Tråd Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg