nico Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 vet att jag såg en sånhär tråd för inte sålänge sen men jag kan inte hitta den! iaf nån sida som ger gratis och reklamfritt hemsideutrymme, helst med ftp. någon tipsade om nåt danskt där man fick 5 mb utrymme... det skulle räcka iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 bravenet har ett... pma mejj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Det finns inget direkt reklamfritt utrymme som är gratis men det finns med väldigt lite reklam som jag kan tipsa dej om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 (redigerat) Hah, 5mb, du skämtar, här får du 100mb reklamfritt utrymme: http://www.1asphost.com Är det för komplicerat så här har du den danska sidan: http://www.1go.dk Redigerat 14 Juni 2005 av Mega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 tackar, i princip reklamfritt iaf. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Maga99, den där sidan har reklam. Jag vet, jag har testat förut. freewebs.com är reklamfri men ganska seg. 20mb tror jag man får. En helt reklamfri sida med ftp, och stöd för både php och mysql om man vill det, är http://www.cqr.nu Där får man 25mb men om man vill kan man få mer. Allt man behöver göra är att fråga snällt ;) Sidan är helt på svenska dessutom. Läs igenom all information innan ni försöker registrera er på den bara. Finns några viktiga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 tror jag provade att regga cqr, problemet var att man skulle kontakta någon i chatten, fast i chatten var det aldrig någon inne... kan prova igen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Eh, chatten är en IRC-kanal och den ligger på deras egna server. Om kanalen är tom beror det troligtvis på att du är i antingen fel kanal eller på fel server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 mm, jag vet det. förmodligen hade jag fel kanal lr nåt, är inge vidare på irc. det var kul att chatta med sig själv iaf :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Om du ska göra ngn spelsida/klansida så färeslår jag fragism väldigt bra webhosting och lätt adress. kommer tyvärr inte ihåg adressen. Google is your friend Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.