Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

när jag har recordat en cs snutt i cs så då råkade jag öppna dom i windows media player , men nu så kan jag ej fixa till det vet någon vad felet kan vara, nu så har jag adobe premier det är ett film program som man gör filmer i så när jag drar in en sån snutt som jag råkade göra till windows media fil så går det ej det står error

Skrivet

Om du recordar nåt i cs, får du en .dem fil. Det enda programmet du kan öppna denna med är cs själv genom att skriva viewdemo <namn> i consolen.

Om du vill göra ett klipp i .avi eller annat video format måste du förvandla ställen du skall ha till .bmp:s och klistra ihop dem till en filmsnutt med ett program som heter VideoMach.

Skrivet

Altså har dem filerna den ikonen? Måste ha blivit fel i registret isåfall så att den ikonen visas istället för hl ikonen. Som du själv märkte tydligen så kan man inte spela dem i WMP

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...