ceco Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 när jag har recordat en cs snutt i cs så då råkade jag öppna dom i windows media player , men nu så kan jag ej fixa till det vet någon vad felet kan vara, nu så har jag adobe premier det är ett film program som man gör filmer i så när jag drar in en sån snutt som jag råkade göra till windows media fil så går det ej det står error Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Om du recordar nåt i cs, får du en .dem fil. Det enda programmet du kan öppna denna med är cs själv genom att skriva viewdemo <namn> i consolen. Om du vill göra ett klipp i .avi eller annat video format måste du förvandla ställen du skall ha till .bmp:s och klistra ihop dem till en filmsnutt med ett program som heter VideoMach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 14 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 jo men när jag ser filerna så ser dom ut som ett vitt papaer med en windows media player loggotype i mitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Altså har dem filerna den ikonen? Måste ha blivit fel i registret isåfall så att den ikonen visas istället för hl ikonen. Som du själv märkte tydligen så kan man inte spela dem i WMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 14 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 men om jag typ öppnar dom här filerna i ett annat program som sen byter filens, ikon kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Hjälper inte. Då byter du bara ikonen, inte formatet eller hur? Tro nu det går inte på nåt annat sätt än jag beskrev i första posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 14 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 men när jag har videomach och vad gör man sen läggar man in alla filmsnuttar och puslar ihop dom men vad ska jag ha då adobe premier Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 (redigerat) Nej, Här har jag skrivit en guide om detta. Redigerat 15 Juni 2005 av spitfir3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 15 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 nu när du skrev den guiden så förstår jag mycket bättre tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.