Hoppa till innehåll

Hjälp Om Super Mario Sunchine


Andres

Rekommendera inlägg

Kan du inte säga det lilla extra då? Jag har alla vanliga shines och 239 blåa mynt på lager, fattas bara en och vill lämna in alla samtidigt.

 

Vem har sagt nåt om nåt litet extra?

När det är få nlåa mynt kvar är det typ omöjligt... Vet att jag bara tagit hälften på Noki Bay.,,,,

jag har 116 Shine Sprites.... Händer det något särskilt när man tagit 117 styckna?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The heroin

Jag har bara 92 än så länge, men jag vet hur man får mera, massor! Jag saknar bara kanske 5-10 blå mynt i varje bana. Så jag får kanske snart 117 stycken och kollar om man "får veta något extra"...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har bara 92 än så länge, men jag vet hur man får mera, massor! Jag saknar bara kanske 5-10 blå mynt i varje bana. Så jag får kanske snart 117 stycken och kollar om man "får veta något extra"...

 

Okej. Det låter bra det...

En kompis till mig läste någonting om nån fortsättning till slutet... så det hade varit kul att se,,,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The heroin

Kan du inte säga det lilla extra då? Jag har alla vanliga shines och 239 blåa mynt på lager, fattas bara en och vill lämna in alla samtidigt.

 

Det blir ju jobbigt då ;) Gå in, köpa en Shine Sprite, sen hamnar du ju på den platsen som man alltid hamnar efter att ha fått en Shine Sprite, gå tillbaka till affären och upprep det 23 gånger :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...