Farenhait Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Hur mycket väger ett DS jag tycker det ser jätte klumpigt ut. För en gång hade ag en Freestyle i fickan och mina brallor gled ned hela tiden så jag undra bara ifall mna ska köpa det så att inte bralorna glider ner. Bäst att köpa ett bälte :visslar: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lilla_björnen Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 (redigerat) ds väger 20000ton, typ som din *** :bah: hoppas man kan köpa bantningsmedel *borttaget* Inlägget behövs som bevismaterial..//Draghon Användaren nu avstängd, inlägg borttaget. //Nico Redigerat 14 Mars 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Hur mycket väger ett DS jag tycker det ser jätte klumpigt ut. För en gång hade ag en Freestyle i fickan och mina brallor gled ned hela tiden så jag undra bara ifall mna ska köpa det så att inte bralorna glider ner. Bäst att köpa ett bälte :visslar: ;) Enligt Player1 (en speltidning) väger DS 275g inklusive battri och pennan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Den är jätte lätt och jag tycker den ser smidigare ut än PSP(Har bara sett den men vänta tills jag ska pröva den(PSP alså) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Hur mycket väger ett DS jag tycker det ser jätte klumpigt ut. För en gång hade ag en Freestyle i fickan och mina brallor gled ned hela tiden så jag undra bara ifall mna ska köpa det så att inte bralorna glider ner. Bäst att köpa ett bälte den väger sådär men man kan ju ha bälte som sagt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Har både psp och ds.... Men d är väll inte så jätte tungt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Hur mycket väger ett DS jag tycker det ser jätte klumpigt ut. För en gång hade ag en Freestyle i fickan och mina brallor gled ned hela tiden så jag undra bara ifall mna ska köpa det så att inte bralorna glider ner. Bäst att köpa ett bälte :visslar: ;) Använd bälte eller hängslen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 ds är lätt men stort! köp ds lite! den är tunnare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag tycker DS är lätt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 men är an klen i armarna så är man....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 i början känns det klumpigt men man vänjer sig efter ett tag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 aa!... :D och DS är askul! men det ska komma ett nytt DS har jag hört det är mycket mindre... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg