Shadowbeing Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Det är nåt fel i spelet... Jag gör precis som dem... Det är bara nån tillfällighet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 eller så kan man lyckas om man är riktigt riktigt grym Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Det där är inte skicklighet... Det är en ren tur och tillfällighet. Fast vissa verkar kunna det.. Hur mycket tjänar man på det egentligen... ? Med tanke på att det går väldigt segt efter hoppet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 förmodligen mer än om man inte kör där, eftersom eliterna kör där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Min tid 1:55:992 är ungefär 13 sekunder ifrån världsrekordet... Iaf väldigt långt ifrån... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 kör du exakt samma väg som eliterna då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Ja, på yttakanten på vänster sida på den trasig bron... Dem lyckas på nåt sätt ta sig hela vägen fram till plattformen bara.. Har snuddat kanten nån gång.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supermario89 Skrivet 19 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 haha det är inte tur det är 100% skiklighet(okej kanske lite tur men inte mycket) jag har varit skitnära en gång typ ett pat centimeter ifrån :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Jo, men missar man en MT efter det hoppet kan man så gott som lägga ner... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 haha det är inte tur det är 100% skiklighet(okej kanske lite tur men inte mycket) jag har varit skitnära en gång typ ett pat centimeter ifrån :( var väl det jag trodde :P men jag försöker inte ens att ta den vägen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 haha det är inte tur det är 100% skiklighet(okej kanske lite tur men inte mycket) jag har varit skitnära en gång typ ett pat centimeter ifrån :( Är man inte bra nog så tjänar man ändå inget om man lyckat ta den vägen....(alltså behövar man inte bry sig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 men det går väl på andra och tredje varven med svamp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg