Avregistrerad Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Jag har funderat på att köpa nått spel till mitt GameCube.. Men vilket? Ni kan säga 2 st som ni tycker jag ska köpa (vill köpa minst 2 st) Dave Mirra Freestyle BMX 2 Super Smash Bros Melee Spider-man 2 Enter the matrix NBA/FIFA Street Star Wars Rogue Squadron 3: Rebel Strike Animal Crossing Eller nått annat som ni gillar! Ge förslag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Super Smash Bros Melee! Det är bästa spelet! Annars Star Wars spelet, men jag tycker du inte borde skaffa animal crossing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Nej, inte Animal Crossing. Men Super Smash Bros Melee är ett spel jag rekommenderar.... Dessa andra har jag ej spelat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OrmNjure Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 om du inte har ssbm (super smash bros. melee) så SKA du köpa det, det r ju det första man köper... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Mario Kart Double Dash och bli en av oss :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 17 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 ja har de redan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 har du bestämt dig än? annars tycker jag att du borde skaffa F-zero GX, det är min favorit :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 18 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Det lutar åt som 2 första som står i listan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 BMX spel :S verkar faktiskt inte så kul, tror man tröttnar lätt på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Super smash bros! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 19 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 jag tror att BMX e kul.. eftersom att jag gillar såddana spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 29 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 har köpt BMX spelet nu.. det var svinkul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg