Acrius Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Jag satt ute på internet och sökte efter spel åsså hittade jag ett kul spel som sägs vara lite animé & manga aktigt så om du vill prova så Tryck här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 vad går det ut på??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Ska man ladda ner de? Jag tänker inte göra det... (seg dator) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acrius Skrivet 19 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Prova det är jätte kul och ja man måste ladda hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Tankade hem, men grafiken var inte särskilt snygg. Ungefär som R.O.S.E online. Buggigt att plocka upp items. Krånligt. Dåligt folk i spelet. Sen så finns det hackers överallt som hackar ens acc hela tiden... Men ni som vill, pröva ändå. Det är gratis. Själv nöjer jag mig med MapleStory. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Tankade hem, men grafiken var inte särskilt snygg. Ungefär som R.O.S.E online. Buggigt att plocka upp items. Krånligt. Dåligt folk i spelet. Sen så finns det hackers överallt som hackar ens acc hela tiden... Men ni som vill, pröva ändå. Det är gratis. Själv nöjer jag mig med MapleStory. ;) 1. Jag har inte lyckats spela Ruse Online eller MapleStory för bådadelar har jag inte lyckats köra av någon anledning.2. Grafiken är helt okej, fast det kanske beror på vad man har för dator. 3. Det är inte alls buggigt att plocka upp saker, det är bara när man har vant sig vid kortkommandona som det går lätt helt enkelt! ;) 4. Det beror ju på om man har ett lätt eller svårt lösenord..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Jag håller på att ladde hem det just nu (ska bli en blade)! Ska heta filiandor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Ok, nu är jag lvl 11 och har klarat några quester... ^_^ Tränar på lvl 13-fiender, det går snabbare och med många Bisquies laddar man upp livet igen! Mina pengar är inte så mycket, bara 10 000 penya.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Jag har en kompis som också vill spela det här. Men när han startar spelet så kommer den där patch rutan upp och så trycker han på start men då kommer det upp en liten nProtect ruta upp och där står det ingenting, det finns bara en OK ruta där! När han tryckt på OK där så stäng hela spelet ner!!! Varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Säg vad ni heter här så kan jag adda er jag heter ju Filiandor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 har sagt att jag heter FireFly där! ;) Vet inte varför det inte funkar för din kompis, synd för honom! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardCore Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 ska ladda ner de de tar 40 vet inte om ja får sitta så länge men men! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.