Hoppa till innehåll

Flyff


Acrius
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tankade hem, men grafiken var inte särskilt snygg. Ungefär som R.O.S.E online. Buggigt att plocka upp items. Krånligt. Dåligt folk i spelet. Sen så finns det hackers överallt som hackar ens acc hela tiden...

 

Men ni som vill, pröva ändå. Det är gratis. Själv nöjer jag mig med MapleStory. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tankade hem, men grafiken var inte särskilt snygg. Ungefär som R.O.S.E online. Buggigt att plocka upp items. Krånligt. Dåligt folk i spelet. Sen så finns det hackers överallt som hackar ens acc hela tiden...

 

Men ni som vill, pröva ändå. Det är gratis. Själv nöjer jag mig med MapleStory. ;)

 

1. Jag har inte lyckats spela Ruse Online eller MapleStory för bådadelar har jag inte lyckats köra av någon anledning.

2. Grafiken är helt okej, fast det kanske beror på vad man har för dator.

3. Det är inte alls buggigt att plocka upp saker, det är bara när man har vant sig vid kortkommandona som det går lätt helt enkelt! ;)

4. Det beror ju på om man har ett lätt eller svårt lösenord..?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en kompis som också vill spela det här. Men när han startar spelet så kommer den där patch rutan upp och så trycker han på start men då kommer det upp en liten nProtect ruta upp och där står det ingenting, det finns bara en OK ruta där! När han tryckt på OK där så stäng hela spelet ner!!! Varför då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...