Foxyrock Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 jag har laddat ner det men det funkar inte. jag sparade det i en map men nu när försöker öppna det så kommer först min virusvarning upp och jag trycker på kör o sen så kommer det upp en ruta där det står NSIS Error. The installer you are trying to run is corrupted or incomplete. This could be the result of a damaged disk,a failed download or a virus. You may want to contact the author of this installer to obtain a new copy. It may be possible to skip this check using the /NCRC command line switch(NOT RECOMMENDED) Någon som har en aning om vad som e problemet o vad man ska göra åt det? snäääällaaaa svaaaraaa!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 packa up det först.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 hur gör man det då? jag tryckte på spara men jag fick bara 1 ikon i mappen jag sparade den i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Du måste lägga både flyff mappen och spelet på skrivbordet detr blir lättast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilbob Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 kan inte ladda hem spelet;( f*n vad alla talar om rose online kan man ladda ner det någon stans??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 off topic skirv i roseonline forumet istället =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilbob Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 jo det är nog bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Gamer Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 (redigerat) Ifall det e virus så e det Ett j**l* s*ck*r Game hehe på rövar språket kan jag säja det jojävovla sosucockokeror of topic ^^ [EDIT] Men -.- det går ej klicka så man kan fylla i siit ID nummer -.- Redigerat 25 Juli 2005 av Tibia Gamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Tankade hem, men grafiken var inte särskilt snygg. Ungefär som R.O.S.E online. Buggigt att plocka upp items. Krånligt. Dåligt folk i spelet. Sen så finns det hackers överallt som hackar ens acc hela tiden... Men ni som vill, pröva ändå. Det är gratis. Själv nöjer jag mig med MapleStory. ;) det har inte särskilt mycket att göra med hur svårt lösenordet är eftersom folk ändå inte kan veta ditt ID så lätt så e det ju väldigt svårt att gissa. nej,hackers använder olika program eller grejer och virusliknande länkar o filer eller spyware och bla bla bla för att spåra upp lösenordet. för övrigt så gillar jag inte flyff särskilt mycket. tycket maple story och gunz e bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Tankade hem, men grafiken var inte särskilt snygg. Ungefär som R.O.S.E online. Buggigt att plocka upp items. Krånligt. Dåligt folk i spelet. Sen så finns det hackers överallt som hackar ens acc hela tiden... Men ni som vill, pröva ändå. Det är gratis. Själv nöjer jag mig med MapleStory. ;) Rätta tackter Foxyrock :) Maplestory is the king! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Vad heter du på maplestory neko? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.