Hoppa till innehåll

Flyff

Acrius

Rekommendera inlägg

jag har laddat ner det men det funkar inte. jag sparade det i en map men nu när försöker öppna det så kommer först min virusvarning upp och jag trycker på kör o sen så kommer det upp en ruta där det står NSIS Error. The installer you are trying to run is corrupted or incomplete. This could be the result of a damaged disk,a failed download or a virus. You may want to contact the author of this installer to obtain a new copy. It may be possible to skip this check using the /NCRC command line switch(NOT RECOMMENDED)

Någon som har en aning om vad som e problemet o vad man ska göra åt det? snäääällaaaa svaaaraaa!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 3 veckor senare...

Tankade hem, men grafiken var inte särskilt snygg. Ungefär som R.O.S.E online. Buggigt att plocka upp items. Krånligt. Dåligt folk i spelet. Sen så finns det hackers överallt som hackar ens acc hela tiden...

Men ni som vill, pröva ändå. Det är gratis. Själv nöjer jag mig med MapleStory. ;)

det har inte särskilt mycket att göra med hur svårt lösenordet är eftersom folk ändå inte kan veta ditt ID så lätt så e det ju väldigt svårt att gissa. nej,hackers använder olika program eller grejer och virusliknande länkar o filer eller spyware och bla bla bla för att spåra upp lösenordet. för övrigt så gillar jag inte flyff särskilt mycket. tycket maple story och gunz e bättre

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tankade hem, men grafiken var inte särskilt snygg. Ungefär som R.O.S.E online. Buggigt att plocka upp items. Krånligt. Dåligt folk i spelet. Sen så finns det hackers överallt som hackar ens acc hela tiden...

Men ni som vill, pröva ändå. Det är gratis. Själv nöjer jag mig med MapleStory. ;)

Rätta tackter Foxyrock :) Maplestory is the king!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...