Gäst moster Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Skrivet 17 Juni 2005 Hej, är moster till en 12-årig kille som har hört talas om duellmasters och är sugen på att spela det och ev. delta i VM som tydligen ska vara aktuellt. Han har bett mig skaffa mer info till honom men jag hittar ingen på internet??? Någon som vet mer här? Jättetacksam för hjälp!/moster Citera
Gäst aso090 Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Skrivet 25 Januari 2006 hahahahahahahah jag fattar inget Citera
rg_fuskare Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Skrivet 25 Januari 2006 Hej, är moster till en 12-årig kille som har hört talas om duellmasters och är sugen på att spela det och ev. delta i VM som tydligen ska vara aktuellt. Han har bett mig skaffa mer info till honom men jag hittar ingen på internet??? Någon som vet mer här? Jättetacksam för hjälp!/moster är det en webb spel eller ska han till en spelkort turnering? Citera
Ogri Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Skrivet 27 Januari 2006 1.Är det webbspel? :bah: 2.duellmasters är ute för länge sen Citera
Gäst Muuu Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Skrivet 27 Januari 2006 jag tror hon menar kortdpelet duelmasters. det är bara att söka på google så hittar du nog något Citera
Goglashszzz Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Skrivet 10 Februari 2006 alltså kan man överhuvud taget splea vm :meddum: Citera
Insane-Killer Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Skrivet 19 Februari 2006 (redigerat) Bara för att du inte fattar nåt behöver inte du skriva några onödiga inlägg. Redigerat 19 Februari 2006 av Insane-Killer Citera
Gäst Muuu Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Skrivet 24 Februari 2006 jag tror man måste kvala in genom tävlingar i ex sverige. så det är nog bara den bästa spelaren i sverige som kommer med. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.