Jirachi_ girl Skrivet 2 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 på gamefaqs finns koder och man kan inte skicka jirachi från Pkmn channe ltill fr/lg. I've tried. Läs noga på min fråga! jag har koden! men när var hur använder jag den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Men har du GS da? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 6 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Men har du GS da? JA! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Bli inte arg. Jag bara undrar för det är många som har gjort såna här trådar men dom har ändå inte GS/AR.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Jag har Jirachi som jag fick av min kompis kompis kommer inte riktikt ihåg för det var ett år sen. Men jag tror att han använde AR eller nåt för jag fick också 500 Rare Candy Och en master ball. Dessutom tycker jag att Jirachi inte är något att ha för att han inte är så värst bra. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 7 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Jag har Jirachi som jag fick av min kompis kompis kommer inte riktikt ihåg för det var ett år sen. Men jag tror att han använde AR eller nåt för jag fick också 500 Rare Candy Och en master ball. Dessutom tycker jag att Jirachi inte är något att ha för att han inte är så värst bra. :( jag bryr mig inte om, om han är bra.. jag är sammlare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg