Rallypacker Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Jag har ett litet internetproblem. När jag surfar, o det ringer så stängs internet ner. men när dom sedan pratar i telefonen kommer jag in igen. jag loggas ut igen när luren läggs på. Vad är felet... har den i första jacket (bredbandet), men mina jack är parralellkopplade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Jag har haft samma fel. Då var det att adslmodemet inte satt i förstajacket. Är du helt säker på att det sitter där det ska? Vi hade något lustigt i vårt hus. Vår telekabel delade sig när de kom in i huset så vi har två förstajack. Vi är tvugna att helt strunta i det ena. Det andra drog vi om så det passade oss bättre. Kolla upp hur det är hemma hos dig. Det måste vara att det inte sitter i föstajacket, eller så har du telefonen inkopplad före modemet. Modemet ska alltid vara först i uttaget, sen kan man trycka in annat men inte innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 vänta, vet en sida om paralellkopplade telejack. vårat var det så vi mejlade supporten och fick länken... dessa sidor fick vi, den andra rekommenderas; http://tekniken.se/dsl/doc/tele22se.html samt http://www.kjell.com/?page=http://www.kjel...fakta/teleuttag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 thanks! Ska försöka fixa detta nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardCore Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Samma sak händer mig men ja kommer inte in alls under tiden dom pratar första jacket LoL vi har 2 st jack som e första jacket så de finns inget vi kan göra åt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 jobbigt! Men jag har ju en annan situation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Om du har brevband så ska du kunna titta på internet när dom pratar i telefon det kan vara nåt med sladarna eller nåt m.m :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 blir de så , så sitter de inte i första jacket . ! så enkelt ä de . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 jo, men de gör de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 konstigt,.. ;/ . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 ja, mkt... man får väll leva med det,,, :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 om du har larm så kanske dom som satt in larmet kopplat det fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.