mashemoto Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 (redigerat) är ett invisonfre forum gratis?? Redigerat 17 Juni 2005 av Ava designer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 woohoo! i think u got it! i.n.v.i.s.i.o.n f.r.e.e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Klart, men om du vill ha bort reklamen så får du betala en sådär 45kr typ, eller a 5$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 nja... 35 kanske dollarn är ganska låg... om du betalar det så gäller det för 33 333 sidvisningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Oj, just det, dumma mig, det var Euro som stigit. Som Nico sa: 35kr ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 18 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 (redigerat) ok tack!!! nu har jag ett eget forum där iaf. men jag behöver flera medlemmar så jag tänkte att för att få in fler medlemmar så ska de 5 första medlemmarna som blir medlemmar ska få bli moderatorer. Ps.det handlar om spel. hemsidan är **borttaget, reklam. Mvh Chihuahua** Redigerat 19 Juni 2005 av Chihuahua Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.