Gäst mrpiggy Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Skrivet 17 Juni 2005 (redigerat) har du blivit förbannad på nån lärare nån gång. jag har det det var på engelskan. jag höll på att svamla med mina kompisar så blev jag utslängd. dessutom tog hon STRYPTAG på mig. och en lapp hem(och det var f.a.n inte mycke jag gjorde) :angry: :angry: :angry: :angry: Redigerat 17 Juni 2005 av mrpiggy Citera
Neko Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Skrivet 17 Juni 2005 Så får hon inte göra, då ska du sagt till dina föräldrar och anmäla henne. Stryptag får man inte ta på elever, inte ens ta på en med hårda tag. Citera
Rallypacker Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Skrivet 18 Juni 2005 anmäl henne, typ för dräpförsök eller nåt... Citera
Gäst Fatosh Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Skrivet 18 Juni 2005 Jag orkar inte respektera lärarna länge. Dem respekterar inte oss andra. Vi va förut på utflykt till eskilistuna zoo. så sa dem att man inte fick äta i resturangen och så sa dem man måste äta klockan 12. Så gissa vad dem gör dem går till hamburgar baren köper hamburgare och gömmer sig och äter. Citera
Rallypacker Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Skrivet 19 Juni 2005 sånt blir man så j*vla förbannad på! När dom sätter upp lagar som dom själva inte föjer. Citera
terr Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Skrivet 20 Juni 2005 självklart har jag det för f*n. jag och en polare blev arga på en j*vla tyken unge i min ålder och vi gick på han. på kvällen ringde lärarn ochjag berättade exakt som det va. nästa skoldag fick jag hela skulden. Citera
Guggo Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Skrivet 20 Juni 2005 jo, det e klart..... men orkar inte gnälla om det häller Citera
EhormeD Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Skrivet 20 Juni 2005 Klart man har jag har till och med gått på en magister... Fasst det gick inte så bra... lol Citera
pollenallergi Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Skrivet 26 Juni 2005 Jag är konstant arg på mina lärare. Särskilt en av mina svenska lärare O.o. Citera
:Fuskaren: Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Skrivet 26 Juni 2005 (redigerat) ja tex en gång så kastade vi snöbollar (som vi inte fårpå vår skola) då fick nån damp på mig då sprang han mot mig då smällde jag till hehe :) sen såg en lärare det då tog hon tag i mig och putta in mig i ett träd och slog mig och samma dag sa jag det till min lärare, då sa hon: Nej det tror jag inte, inga lärare på denna skola slåss. jag ringde hem och sen pratade vi med henna och min lärare men dom sa att dom inte hade gjort nåt. Jag blev så jäkla arg på dom och va uppkäftig mot min lärare hela veckan sen tröttnade jag när hon hade gett mig kvarsittning flera dagar. Redigerat 26 Juni 2005 av :Fuskaren: Citera
Serpent Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Skrivet 26 Juni 2005 På min förra skola är det förbjudet att röka på skolgården. Men några fräcka "mattanter" rökte ändå! Dom gömde sig i en typ källare och smygrökte på skoldagarna, och jag sa givetvis till min lärare. Men om han gjorde något åt det de vet jag inte... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.