Hoppa till innehåll

Har Du Varit Arg

Rekommendera inlägg

Gäst mrpiggy
Skrivet (redigerat)

har du blivit förbannad på nån lärare nån gång. jag har det

det var på engelskan. jag höll på att svamla med mina kompisar så blev jag utslängd. dessutom tog hon STRYPTAG på mig. och en lapp hem(och det var f.a.n inte mycke jag gjorde) :angry: :angry: :angry: :angry:

Redigerat av mrpiggy
Gäst Fatosh
Skrivet

Jag orkar inte respektera lärarna länge. Dem respekterar inte oss andra. Vi va förut på utflykt till eskilistuna zoo. så sa dem att man inte fick äta i resturangen och så sa dem man måste äta klockan 12. Så gissa vad dem gör dem går till hamburgar baren köper hamburgare och gömmer sig och äter.

Skrivet

självklart har jag det för f*n. jag och en polare blev arga på en j*vla tyken unge i min ålder och vi gick på han. på kvällen ringde lärarn ochjag berättade exakt som det va. nästa skoldag fick jag hela skulden.

Skrivet (redigerat)

ja tex en gång så kastade vi snöbollar (som vi inte fårpå vår skola) då fick nån damp på mig då sprang han mot mig då smällde jag till hehe :) sen såg en lärare det då tog hon tag i mig och putta in mig i ett träd och slog mig och samma dag sa jag det till min lärare, då sa hon:

Nej det tror jag inte, inga lärare på denna skola slåss. jag ringde hem och sen pratade vi med henna och min lärare men dom sa att dom inte hade gjort nåt. Jag blev så jäkla arg på dom och va uppkäftig mot min lärare hela veckan sen tröttnade jag när hon hade gett mig kvarsittning flera dagar.

Redigerat av :Fuskaren:
Skrivet

På min förra skola är det förbjudet att röka på skolgården. Men några fräcka "mattanter" rökte ändå! Dom gömde sig i en typ källare och smygrökte på skoldagarna, och jag sa givetvis till min lärare.

Men om han gjorde något åt det de vet jag inte...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...