Hoppa till innehåll

Tråkigt!


Gäst Johan3043

Rekommendera inlägg

Gäst Johan3043

Vad ska man göra om man har dumma föreldrar som man inte fårinstalera eller bli medlem eller som inte köper nott som man kan göra ute eller nått roligt åt enn.

och om man har tråkigt det e så jag har det så jag behöver lite tips om vad jag kan göra...

eller vad jag kan göra så minna föeldrar blir vanliga igen för dom e MYCKET

onormala så snälla hjälp mig :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Wish_Maker

Ring Doctor Phil eller Super Nanny ;)

 

Du kan ju snacka med dom.. Eller fixa bättre Norton Anitvirus så när du installerar nått så kollar Norton Antivirus om det är virus.

 

Vad ska man göra om man har dumma föreldrar som man inte fårinstalera eller bli medlem

 

 

Du är väll medlem på Forum.fuska.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Johan3043

HAHA roligt jag tror ochså att jag ska ring Dr.Phil alltså jag menar allvar :(

licksom jag får va medlem på vissa saker men inte vissa ochså får jag inte ladda hem saker snälla hjälp mig vad ska jag göra alltså fins det nått roligt spel som man inte moste ladda hem?? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Johan3043

mm men dom blir arga på ig om dom merker det :( pappa och mamma e sonna data nördar som jag som sitter vid internat så dom kan se att jag har instaler eller nått son och mamma tittar alltid emailen :(

så snälla skriv mer :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Johan3043

Dom kommer säkert merka mig om det kommer non post så kommer den ju till emailen och mamma ser den men jag får bli medlem men jag får inte liksom ladda hem saker :( och om jag ska göra det ismyg på min dator så går det inte bara för det e för dålig men pappa har låvat att jag ska få en betre i vår eller före vintern men orkar inte venta :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

verkar som om de inte är så värst säkra på datorer...

 

om de visste mer om datorer och om sannolikheten att t.ex. få virus skulle du förmodligen få göra mer saker. försök att få nåt sätt fixa så att de lär sig, om det finns nån föreläsning eller bara en sån enkel grej som att någon som jobbar i en datorbutik pratar lite med dem om ni *råkar* titta in där allihop nångång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...