Hoppa till innehåll

Tråkigt!


Gäst Johan3043

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

men asså prata med dina föräldrar och fråga varför du inte får och säg att du kan ladda hem saker om man har ett bra virus program och du sa ju att din pappa jobbade med virus skan (eller nåt sånt) så be honom skaffa bra virus skydd så kan du ladda hem :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Johan3043

vi har ett bra virusskan mrn jag får inte adda hem på datorn fast om jag pratar med pappa bara för han säger bara (Nej) derekt när jag har sakt att jag vill ladda he :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm men dom blir arga på ig om dom merker det :( pappa och mamma e sonna data nördar som  jag som sitter vid internat så dom kan se att jag har instaler eller nått son och mamma tittar alltid emailen :(

så snälla skriv mer :cool:

 

tittar dom i din email... <_< fyfan du får ju inget privatliv alls det här är dina mejl och dom har inte rätt att snoka i dom.och får du inte bli medlem var du vill...de här har dom ingenting med att göra.tycker själv att du gör uppror mot dom och att du kräver lite privatliv för de dom gör är inte rätt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om du har bränare så är det ju bara att bräna ut det du laddar ner. Sedan kan du ju installera spelen och spela i smyg. Och när du har spelat klart så avnstallerar du spelet! Spela över en natt elller något när dom såver. Man hiner klara dom flästa spelen på den tiden!

 

Annars så kan du ju läga allt du ladar ner i en mapp och sedan byta bild på mappen!

 

Gör så är: Höger klicka på mappen, tryck på egenskaper! Sedan trycker du på Anpassa. Längst ner står det byt ikon. Klicka på den Knappen! Nu är det bara att du byter bild! Du kan ändra mappen så att den ser ut som tex: Den här datorn, Internet, Papperskorgen och många fler. Det ända du måste göra är att byta namnet på mappen!

 

Annars kan du ju göra mappen dold!

 

Gör så här: Höger klicka på mappen Klicka på egenskaper! Sedan allmänt! Längst ner står det en ruta: Dold. Kryssa i den rutan. och nu är det klart!

 

Annars så kan du kopiera mappen (med spelen i) och lägga den lite över alt på datorn! Hitar dom en av dom så har du ändo samma mapp kvar på datorn!

 

Eller så tar du dig ett snack med dom om att det är för dyrt att köpa spelen! Och säg att om dom ger dig pengar till spel så laddar du inte hem dom!! Och säg att du har skit tråkit om dagarna! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...