sir axel Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 hur får man nycklar!? Jag har hittat 2 och vet hur jag får jag får dom sista men jag vet inte var man får dom!! :unsure: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 (redigerat) hmm pröva och gå alra längst ner och in genom en dörr med en låda under! där inne höjer du upp vattnet, tar iron bots och sjunker ner under vattnet och ut genom dörren, där finns en dörr som du får gå igenom med en massa plattformer som oker upp o ner. där använder du en nyckel o går inn. där inne så får du möta en spöklink! om du klarar han får du long shoot ( hotshot level 2 ) den använder du för att komma vidare! om de e fel o du kan inte göra så så får du la berätta var du e! Redigerat 19 Juni 2005 av xingfu150 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sir axel Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 asså... jag har hittat två nycklar och använt båda... vad jag frågade var hur man hittar fler nycklar... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
louise Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Jag missade en nyckel som fanns längst ner i mitten tornet, där man kan sänka/höjja vattnet. Om du sänker vattnet helt finns en dörr där längst ner som var svår att märka, där finns det en nyckel :) Sen är det bara att öppna dörrar och kolla överallt så löser det mesta sig. Man missar ofta en liten grejj :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg