Hoppa till innehåll

Gta San Andreas// Värt Att Köpa?

razzweeman

Rekommendera inlägg

Gäst Fatosh

Det är det som är meningen med GTA spela i timmar . Det är inte gammalt . Det kom ut presis nu till PC . Men köp det det är värt pengar om du inte har en Ps2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag läste på.. Vad var det nu... PC gamers tror jag och dom säger att GTA san andreas på dator har bäst grafik.

Om du har en fet dator, och drar på max på alla grafik inställingar, då ja.

Iaf så köpte jag inte San Andreas, utan ''skaffade''. Det var FETA ljudproblem i spelet, och det hackade. Och ja jag har över systemkraven. Det kan bero på min skaffade version, men har hört andra som terrat San Andreas, och har det på dator som har samma problem som jag :(

Så innan du köper, var säker på att du har senaste drivrutinerna till grafikkortet, ljudkortet, och att du har en för övrigt bra dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är det som är meningen med GTA spela i timmar . Det är inte gammalt . Det kom ut presis nu till PC . Men köp det det är värt pengar om du inte har en Ps2.

Nej, det kom PRECIS ut till PC, men funnits till PS2 en längre period.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...