razzweeman Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 gta san andreas är det värt att köpa? isåfal vart och för vilket pris Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 (redigerat) EDIT Redigerat 19 Juni 2005 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Det har det ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardCore Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 tycker inte jag de e gammalt å de kommer säkert ett nytt gta som e bättre snart! det är tråkigt att spela timme efter timme de tar lång tid att klara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Det är det som är meningen med GTA spela i timmar . Det är inte gammalt . Det kom ut presis nu till PC . Men köp det det är värt pengar om du inte har en Ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Jag läste på.. Vad var det nu... PC gamers tror jag och dom säger att GTA san andreas på dator har bäst grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Jag läste på.. Vad var det nu... PC gamers tror jag och dom säger att GTA san andreas på dator har bäst grafik. Om du har en fet dator, och drar på max på alla grafik inställingar, då ja. Iaf så köpte jag inte San Andreas, utan ''skaffade''. Det var FETA ljudproblem i spelet, och det hackade. Och ja jag har över systemkraven. Det kan bero på min skaffade version, men har hört andra som terrat San Andreas, och har det på dator som har samma problem som jag :( Så innan du köper, var säker på att du har senaste drivrutinerna till grafikkortet, ljudkortet, och att du har en för övrigt bra dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardCore Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Det är det som är meningen med GTA spela i timmar . Det är inte gammalt . Det kom ut presis nu till PC . Men köp det det är värt pengar om du inte har en Ps2. E du helt konstig eller? de e ett halvårsedan de kom ut de e gammalt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Jag ska köpa det helt klart. men jaja, jag e ju förståss galen i gta :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardCore Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Jag ska köpa det helt klart. men jaja, jag e ju förståss galen i gta :P hmm, ja fattar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Det är det som är meningen med GTA spela i timmar . Det är inte gammalt . Det kom ut presis nu till PC . Men köp det det är värt pengar om du inte har en Ps2. Nej, det kom PRECIS ut till PC, men funnits till PS2 en längre period. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Japp, GTA San Andreas kom ut på PC i europa den 10 Juni, typ för 15 dar sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.