Jontes94 Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 gta san andreas är det värt att köpa? isåfal vart och för vilket pris Jag har gta san andreas på data tycker det är skit roligt ångrar inte att jag köpte det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Det kostar väll 399:-? Det brukar pc-spel göra, och det tycker jag att GTA: SA är värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Computerman Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Köp det.Coolaste spelet just nu för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Det äger köp verkligen det för det äger. :cool: :cool: :cool: :: : Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Om man jämför Vice City med San Andreas, så är det väldigt mycket mer man kan göra på san andreas ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 KÖP san andreas . as gymt juu .. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.