Ceto Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 om ni har fastnat med något så kan jag hälpa er Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skvaertill Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Ja vart är aides så att han kan ge mig natonaldex? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 du behöver inte adies om du vill ha den nya pokedexen du behöver 60 pokemon sen ska du till professor ock och sen gerhan dig nya pokedexen national dex altså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 du behöver inte adies om du vill ha den nya pokedexen du behöver 60 pokemon sen ska du till professor ock och sen ger han dig nya pokedexen nationaldex altså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 du behöver inte adies om du vill ha den nya pokedexen du behöver 60 pokemon sen ska du till professor ock och sen ger han dig nya pokedexen nationaldex altså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 du behöver inte adies du ska bara ha 60 pokemon sen ska du till professor ock sen ger han dig nationaldex men du får inte ha samma pokemon lycka till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 jag råka skriva fel för jag skulle ändra för att jag fel stavade så blev det flera så förlåt men jag skrev vad du skulle göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Inga jag-vet-allt-trådar... *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg